• prduct1

Manutenzione di u Calibratore di Temperatura di Blocu Seccu

Manutenzione di u Calibratore di Temperatura di Blocu Seccu

Mantenimentu di u bloccu è di u fornu

Dopu un usu longu di u bloccu di riscaldamentu, si oxidarà, chì hè un fenomenu normale. U gradu di ossidazione hè legatu à a frequenza d'usu, a temperatura d'usu è l'ambiente d'usu. Se u bloccu di macerazione hè seriu ossidatu, deve esse rimpiazzatu, altrimenti i dati di calibrazione saranu influenzati.

Quandu si usa u strumentu, per piacè fate attenzione à prevene a collisione o a caduta di u bloccu di macerazione, altrimenti causerà danni à u fornu. Inserti amovibili ponu copre polvere è ossidi di carbonu. Se l'accumulazione hè troppu spessa, causerà fornu di misurazione di blocchi di tappi. Per evità sta accumulazione, l'utenti devenu pulì i blocchi di riscaldamentu regolarmente.

In casu di caduta accidentale di u bloccu di riscaldamentu, verificate se u bloccu hè deformatu prima di inserì lu in u fornu. Se l'inseritu hà da pudè bluccà u fornu di misurazione, limate o lucidate a protrusione. Ùn lasciate cascà a verga di a sonda in u fornu o ùn la lampate contr'à u fondu di u fornu. Tali azzioni ponu scioccà i sensori è dannà l'internu di u fornu.

Mantenimentu di l'alimentazione elettrica è l'interruttore di prutezzione

Se u cavu di alimentazione hè dannighjatu, rimpiazzà lu cù un cavu cù a specifica adatta chì currisponde à u currente di u strumentu. Ùn aduprate micca cavi sottovalutati. Se l'usu di u strumentu ùn hè micca coerente cù u cuncepimentu di l'attrezzatura, u funziunamentu di u strumentu pò esse influenzatu o causà prublemi di sicurezza.

A funzione di prutezzione di surriscaldamentu deve esse verificata ogni 6 mesi per vede s'ellu funziona currettamente. Quandu si verifica a funzione di prutezzione selezionata da l'utente, a temperatura di prutezzione deve esse stabilita secondu e istruzioni di u controller. Pone a temperatura di u strumentu più altu ch'è u valore prutettu è cumencia à scaldà. Quandu u valore PV hè più altu chì a temperatura di prutezzione, verificate se u riscaldamentu si ferma automaticamente

Pulizia Guidance  

Se l'aspettu di u strumentu hè bruttu, aduprate un pannu bagnatu è un detergente neutru per lavà pulitu. Ùn aduprate micca prudutti chimichi forti nantu à e superfici per prevene i danni à a pittura o à i plastichi. Assicuratevi chì u fornu di calibrazione sia pulitu è ​​privu di qualsiasi materia straniera. Ùn aduprate micca liquidu per pulì u fornu di pozzu seccu.

Prima di aduttà qualsiasi metudu di pulizia o di decontaminazione (fora di quelli raccomandati da Automated Instruments Co., LTD.), L'utente deve cuntattà u Centru di serviziu autorizatu per assicurà chì u metudu prupostu ùn danneghi micca l'attrezzatura.

Impostazione è calibrazione di cuntrollu di temperatura

U parametru di temperatura hè statu adattatu à u statu ideale prima di abbandunà a fabbrica. Se avete bisognu di adattà u parametru di cuntrollu di temperatura, per piacè aghjustallu cù u centru di serviziu post-vendita.

A calibrazione serà effettuata cù un termocoppu standard sopra a seconda classe durante u periodu di ispezione.


Tempu di posta: Dic-22-2020