• prduct1

A Storia è u Sviluppu di u Calibratore di Temperatura di Blocu Seccu

A Storia è u Sviluppu di u Calibratore di Temperatura di Blocu Seccu

U Focu di u Corpu Seccu, cunnisciutu ancu cum'è Focu di Pozzu Seccu, hè un Calibratore di Temperatura à Blocu Seccu portatile.U Calibratore di Temperatura à Blocu Seccu hè ampiamente adupratu in u campu o in calibrazione di u sensore di temperatura di u laburatoriu. Rispuntendu à u strumentu di calibrazione di a temperatura di u tippu bagnu liquidu tradiziunale, u Calibratore di Temperatura à Blocu Secu utilizza u corpu seccu per riscaldà o raffreddà, chì migliora assai a velocità di sollevamentu è di raffreddamentu, è riduce assai u vulume di apparecchiature, chì ponu risponde à i bisogni portatili in l'applicazione di campu.

U primu Calibratore di Temperatura à Blocu Seccu di u mondu hè natu in Danimarca, adupratu in a nave per navigà per assicurà a sicurezza di tutti i sistemi è risponde à e richieste precise di calibrazione di u segnale di temperatura. Cum'è un paese sviluppatu cù una industria tradiziunale di trasportu marittimu, a Danimarca hè stata capimachja in l'area di a tecnulugia di a custruzzione navale dapoi l'era Viking. Oghje, l'industria di a spedizione è di a custruzzione navale di Danimarca anu sempre un rollu impurtante in u mondu. Una nave chì naviga in modu indipendente in l'oceanu hè simile à una piccula fabbrica, cù u so propiu gruppu generatore, unità di potenza, sistema di supportu di vita, sistema di trattamentu di l'acqua, sistema di smaltimentu di i rifiuti, ecc. Per assicurà u funziunamentu normale di questi sistemi, hè assai impurtante per calibrà l'indicatori di i sistemi pertinenti regolarmente.

L'arnesi di calibrazione cunvinziunali tendenu à esse ingumbranti è pesanti, micca adatti per u trasportu à bordu di a nave. Basatu nantu à a situazione sopra, in u 1984, Danese Johanna Schiessl è u so maritu Frank Schiessl anu inventatu cunghjuntamente u primu furnace di corpu seccu portatile, è anu stabilitu in cumunu strumentu JOFRA per pruduce u primu furnace di corpu seccu cummerciale cù i so nomi.

U principiu di basa di u fornu seccu (calibratore di temperatura secca) hè simplice. Riscalda o rinfresca un bloccu metallicu à una temperatura stabilita è mantene a temperatura uniforme è stabile.U bloccu termostaticu metallicu riscaldatu serve da mezu per furnisce un campu di temperatura di riferimentu regolabile, uniforme è stabile per u sensore misuratu per calibrà u sensore di temperatura misuratu.


Tempu di posta: Dic-22-2020